CrossFit på Kristiansand Stadion

På søndag morgen var det tid for min andre CrossFit økt. Denne gangen var det Anders og meg som møttes til dyst. Det var to spente karer som vandret ned på kunstgresset en kald 1. mai morgen. Med oss hadde vi RedCord mini slynger og to manualer på 15 kilo.

Programmet for dagens CrossFit økt bestod av burpees, pull up, push up og kettlebell swing med manual. Etter en god oppvarming bestemte vi oss for å kjøre 4 runder av øvelsene på henholdsvis 15, 12, 10 og 8 repetisjoner (30,25,20,18 på swing øvelsen).

Øvelse nr. 1 – Burpees – repetisjoner: 15, 12, 10, 8Jahn Espen utfører burpees

Øvelse nr. 2 – Pull up – repetisjoner: 15, 12, 10, 8

Anders utfører pull ups

Øvelse nr. 3 – Push up – repetisjoner: 15, 12, 10, 8

Jahn Espen utfører push ups

Øvelse nr. 4 – Kettlebell swing med 15 KG manual – repetisjoner: 30, 25, 20, 18Anders utfører kettlebell swing med manual

Øvelsene ble gjennomført på følgende tider:
Jahn Espen: 22 min
Anders: 23 min

Nok en strålende CrossFit økt, men vi føler begge to at vi har mer å gå på. Blir spennende når vi skal teste samme øvelser igjen om en måned!

This entry was posted in Trening and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to CrossFit på Kristiansand Stadion

  1. Steve B says:

    Fint det. Skal vi ta en økt til lørdag?

  2. Jahn Espen says:

    Må prøve å få til det ja. Håper ikke det krasjer med fotballtrening som er fra 11 til 12:30 ca!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *